Missie

Over K-Force

Jouw partner voor cloud, IT & telecom

De missie van K-Force

K-Force, gevestigd in Sint-Genesius-Rode, ten zuiden van Brussel, is sinds meer dan 20 jaar een betrouwbare partner in ICT, digital workplace en telefonie oplossingen voor middelgrote en kleine organisaties. We helpen hen om technologie in hun voordeel te laten werken zodat ze hun doestellingen sneller, met een hoger gebruiksgemak, en vooral veilig kunnen behalen. We werken voor klanten in heel diverse sectoren, elk met hun eigen specifieke noden en structuur.

K-Force is ook een toonaangevende leverancier van hardware en software oplossingen en beschikt over een eigen technische en herstellingsdienst, gerund door specialisten in hun vak.

Ook jouw bedrijf kan steeds en in volledig vertrouwen bij ons terecht met vragen en problemen. We gaan steeds voor een persoonlijke aanpak, en gaan moeilijke vraagstukken niet uit de weg.

Enkele domeinen waarin we onze klanten te hulp staan:

Het faciliteren van gebruiksvriendelijk, efficiënt en veilig werken vanop afstand – en tegelijkertijd, de ICT kosten onder controle houden;

De levering en installatie van hardware binnen de 24u;

Je bedrijf en medewerkers voorzien van een stabiele connectiviteit en mobiel plan om geconnecteerd te blijven, binnen het vooropgestelde budget;

Training over werken op afstand, Microsoft Office oplossingen, enzovoort;

En veel meer, we gaan geen vraag uit de weg.

Doorheen de jaren is K-Force dé referentie geworden in België op vlak van cloud oplossingen. We streven naar de hoogste kwaliteit, een vlotte reactiviteit en het volledige vertrouwen van onze klanten. Daarom doen we er steeds alles aan om tot de beste oplossing te komen.

Onze enthousiaste 30+ teamleden staan klaar om je te helpen!

Ons team

Een bedrijf waar de zaakvoerders nauw betrokken zijn

Kurt Everaerts, eigenaar

Kurt startte zijn queeste voor een digitale transformatie in 2000 met de oprichting van K-Force. Na enige tijd opende hij zijn eerste winkel, waar hij zowel particuliere als professionele klanten bediende. In de tweede winkel was er ruimte voor meer collega’s en bureaus om meer (professionele) klanten te bedienen. In de jaren die volgden, breidde hij die locatie uit door de twee verdiepingen boven de winkel toe te voegen.
Op vandaag leidt hij nog steeds het bedrijf, dat intussen is geëvolueerd van kleine pc-winkel tot een servicepartner voor KMO’s met 30 medewerkers. Hij is ook nog steeds nauw betrokken bij alle projecten.

Geert Everaerts, mede zaakvoerder

Geert begon zijn carrière in '98 bij een kleine hightech Canadese start-up waar hij applicatieondersteuning verleende. Dit bedrijf werd zeer succesvol en werd uiteindelijk in 2005 door Kodak overgenomen. In 2010 was hij product support manager voor de hele EMEA. In dat jaar overtuigde Kurt hem om de krachten te bundelen en de B2B-divisie bij K-Force te starten.
Geert zorgt er dagelijks voor dat alle projecten en interventies worden gepland en uitgevoerd in nauwe samenwerking met de klant en de verschillende teams bij K-Force. Zijn doel is om gepassioneerde en getalenteerde mensen samen te brengen in een fijne werkomgeving en het verschil te maken voor onze kleine en middelgrote klanten door het leveren van de modernste IT-infrastructuur en -oplossingen.

We zijn trots op ons team

Commercial (support) team

Christian K-Force Computer Solutions

Christian (🇫🇷)

Digital workplace & security
Networks & hardware

Jordan K-Force

Jordan (🇳🇱)

Digital workplace & security
Networks & hardware

Jean-Marc K-Force Computer Solutions

Jean-Marc (🇳🇱 🇫🇷)

Hardware
Repairs

Jurgen K-Force Computer Solutions

Jurgen (🇳🇱)

Telephony for the SME
ICT & telephony (notaries)

Nathalie K-Force Computer Solutions

Nathalie (🇳🇱 🇫🇷)

Mobile telephony
Proximus backoffice

Véronique K-Force Computer Solutions

Véronique (🇫🇷 🇳🇱)

Internet (copper, fiber, explore)
Proximus backoffice

Isabelle K-Force Computer Solutions

Isabelle (🇫🇷 🇳🇱)

Internet (copper, fiber, explore)
Proximus backoffice

Didier K-Force Computer Solutions

Didier (🇫🇷 🇳🇱)

Telephony for the SME
ICT & telephony (notaries)

Tony K-Force Computer Solutions

Tony

Kaj K-Force Computer Solutions

Kaj

Technical team

Shaun K-Force Computer Solutions

Shaun

Vincent K-Force Computer Solutions

Vincent

Gunther K-Force Computer Solutions

Gunther

tom-verspeelt-comp-2

Tom

HR, administration & others

Christel K-Force Computer Solutions

Christel

Iva K-Force Computer Solutions

Iva

Matthias Breynaert K-Force Computer Solutions

Matthias

Kurt Everaerts K-Force Computer Solutions

Kurt

Development team

Kurt Everaerts K-Force Computer Solutions

Kurt

Geert Everaerts K-Force Computer Solutions

Geert

Steven K-Force Computer Solutions

Steven

michael-web-comp2

Michael

team-placeholder

Andries

team-placeholder

Raphael

Hoe we werken

Om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen

05 stappen

Way of working

1
01. Intake
We nemen de tijd voor een persoonlijk gesprek bij jou ter plaatse of via een videogesprek waarin we luisteren naar jouw wensen en behoeften.
2
02. Solution design & proposal
Nu we je wensen kennen, gaat een team van experts op zoek naar de beste oplossing(en). Je vaste accountmanager presenteert deze op een duidelijke en transparante manier.
3
03. Voorbereiding
Na je goedkeuring neemt een projectmanager het over. Hij zorgt voor de planning en constante opvolging. Hij zorgt ervoor dat elk teamlid dat aan uw project wordt toegewezen precies weet wat er moet gebeuren.
4
04. Implementatie
Een goede voorbereiding zorgt voor een vlotte implementatie zodat jij en je medewerkers met zo min mogelijk onderbrekingen verder kunnen blijven werken. Indien nodig geven onze engineers graag een woordje uitleg.
5
05. Ondersteuning
Aangezien wij een partner zijn met een focus op de lange termijn, blijven wij ook na afronding van je project beschikbaar voor een onberispelijke opvolging en ondersteuning. Met onze managed supportformules geniet je van ALL-IN support tijdens kantooruren voor alle hulp op afstand.
Meer informatie

Klanten

We zijn er trots op de Cloud, IT & Telecom-partner te zijn van een aantal gerenommeerde klanten.
K-Force ondersteunt klanten in zeer uiteenlopende sectoren. Op verzoek kunnen we je meer referenties bezorgen.

Tijdlijn

  • 2000
    K-Force foundation by Kurt Everaerts
    Oprichting in 2000 door Kurt Everaerts.
  • 2005
    K-Force Computer Solutions atelier
    Opening K-Force atelier + eerste shop.
  • 2008
    K-Force old shop
    Kurt verhuist naar een nieuwe en grotere shop met 3 balies met zijn vrouw Isabelle.
  • 2010
    Kurt and Geert Everaerts
    Mede eigenaar Geert Everaerts vervoegt het bedrijf na een internationale carrière bij een internationale speler.
  • 2010
    K-Force begint met een gespecialiseerde B2B divisie.
  • 2016
    Oprichting van een telecomafdeling voor connectiviteits- en communicatieoplossingen.
  • 2017
    K-Force Fastest Growth Partner 2017
    Proximus Award voor “Fastest Growth Partner of the year”.
  • 2018
    K-Force new offices
    K-Force verhuist naar een nieuw gebouw op de Waterloosesteenweg in Sint-Genesius-Rode.
  • 2018
    K-Force neemt de activiteiten van het IT bedrijf BELITAS over.
  • 2019
    K-Force Voice Expert Award 2019
    Proximus Award voor “Proximus Best Voice Partner of the year”.
  • 2019
    K-Force Computer Solutions new colleagues
    6 nieuwe collega’s vervoegen het team: van 24 naar 30 teamleden voor een nog betere dienstverlening.
  • 2020
    Proximus Platinum Partner Best Connectivity
    Proximus Award voor “Best Connectivity Partner of the year”.
  • 2020
    K-Force focust 100% op B2B activiteiten.
  • 2021
    K-Force is WatchGuard Gold partner
    K-Force behaalt de WatchGuard Gold Partner status.
  • 2021
    Proximus Platinum Partner best IT Partner
    Proximus Award voor "IT Partner of the Year".
  • 2022
    Proximus Platinum Partner best IT Partner 2022
    Proximus Award voor "IT Partner of the Year", voor het 2de jaar op rij.
  • 2024
    K-Force-231013-221_web
    K-Force versterkt dienstverlening onder de vlag van ClearMedia
30 +
geweldige teamleden
9300 +
actieve klanten
2000 +
reparaties per jaar
< 30 '
gemiddelde antwoordtijd
23000
inkomende tickets per jaar

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.



    Hoe kunnen we helpen? Contacteer onze experts.

    Vul uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.


      Wij respecteren uw privacy en gebruiken de ingebrachte informatie enkel om op jouw aanvraag te antwoorden.

      Of bel ons!

      We bespreken uw project graag persoonlijk of via een videogesprek.

      Vraag een gratis consult aan bij een van onze IT- of telecomexperts om elkaar beter te leren kennen en jouw specifieke situatie te bespreken.