IT dienstverlener

IT dienstverlener

met focus op uitstekende ondersteuning

Reken op K-Force als je all-in partner voor cloud & IT

K-Force zet zich in om je een persoonlijke en dynamische service te bieden.

Heb je een probleem, een vraag of heb je advies nodig? Wij kunnen helpen. We stellen meer dan 30 IT-experts in dienst met een ruime ervaring in cloud & IT-services. Zo kunnen we je in elke situatie helpen.

Zoek je een gegarandeerde continuïteit voor het functioneren van je organisatie en zekerheid over je bedrijfsdata, zodat je je weer 100% kan focussen op je business? Op ons kan je rekenen.

Service met VIP prioriteit

Standaard behandelt K-Force alle verzoeken volgens het First In First Out-principe. Op die manier wordt elk verzoek behandeld met een gelijk prioriteitsniveau. Heb je (regelmatig) een snellere service nodig, dan kan je kiezen voor een VIP Business Contract. We kunnen je een oplossing op maat bieden op basis van jouw specifieke behoeften.

Onze business contracten bieden je extra service

K-Force dedicated contact person

Een vaste contactpersoon

Voor je commerciële en technische vragen over IT en telecom.
K-Force IT management

Beheer van je IT

We maken een volledige inventaris op van je IT-omgeving, apparatuur, verschillende accounts en wachtwoorden. We houden deze informatie up-to-date zodat je deze kan opvragen wanneer nodig.
K-Force remote sla

Remote SLA

Op basis van ons type overeenkomst verbinden we ons tot een overeengekomen Service Level Agreement.
Onsite SLA

Onsite SLA NBD

Als je een probleem hebt dat ter plaatse moet worden opgelost, dan garanderen wij dat we er de volgende werkdag zijn, aan een gereduceerd tarief.
K-Force direct contact with support

Direct contact met support

Direct contact per mail en telefonisch. Maak gebruik van ons ticketingsysteem en geniet van een prioritaire behandeling.
K-Force VIP repair service

VIP repair service

Alle reparaties worden zonder extra kosten afgehandeld in express-service (eerste prioriteit).
K-Force yearly technical check-up of your computers

Een jaarlijkse technische check-up

Jaarlijks voeren we een volledige technische check-up uit van het gehele IT-park. De transportkosten zijn inbegrepen.
K-Force yearly IT inventory

Een jaarlijkse inventaris

Van alle toestellen om een uitstekende ondersteuning te kunnen garanderen.

IT audits

In een constant evoluerende en vaak bedrijfskritische markt zoals IT, is het belangrijk om regelmatig je infrastructuur te herzien: werk je nog op een veilige en efficiënte manier volgens de huidige standaarden? Kan dit worden verbeterd en is het gepast om dit te doen? Beschik je over een voldoende betrouwbaar en veilig (draadloos) netwerk? Betaal je niet teveel voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden om alles draaiende te houden?

Hoe gaan we te werk?

1
We analyseren je processen;
2
We reviewen je huidige IT-oplossingen;
3
We analyseren je beveiliging;
4
We doen aanbevelingen en een gepersonaliseerd voorstel, op basis van je specifieke behoeften;
5
We bereiden de levering, de installatie en de configuratie van de nodige hardware en software voor;
6
We plannen afspraken in om de nodige migraties en/of installaties uit te voeren;
7
Na de installatie volgen we op om ervoor te zorgen dat alles naar verwachting functioneert.

Ons team van accountmanagers staat klaar om je te helpen

Christian K-Force Computer Solutions

Christian

Gert K-Force Computer Solutions

Gert

Thierry K-Force Computer Solutions

Thierry

Michaël K-Force Computer Solutions

Michaël

Kaj K-Force Computer Solutions

Kaj

Kurt Everaerts K-Force Computer Solutions

Kurt

Thierry K-Force Computer Solutions

Thierry

Jean-Marc K-Force Computer Solutions

Jean-Marc

Ons eigen reparatiecentrum

K-Force VIP repair service
We hebben ons eigen professioneel atelier met meer dan 20 jaar ervaring. K-Force is door de jaren heen uitgegroeid tot dé referentie in de regio en ver daarbuiten en staat bekend als een betrouwbaar, kwalitatief en vooral eerlijk reparatiecentrum. Ons reparatiecentrum is uitgerust met de nieuwste tools en technieken. Een team van ervaren technici herstelt dagelijks pc’s, Apple-computers, printers, enz.

Wil je ons een apparaat opsturen voor reparatie?
Vul dit formulier in en stuur het mee. Je kan ook direct telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Onze sterktes

We verwelkomen je in 3 verschillende talen;
We zijn experts op het gebied van pc en Mac;
We zijn volledig onafhankelijk en dus niet gebonden aan een groep of merk;
We bieden een snelle, betrouwbare en professionele service;
Eerlijke diagnoses;
Elke reparatie begint met een volledige back-up van de data op je toestel;
K-Force heeft meer dan 20 jaar ervaring in verschillende reparatietechnieken;
K-Force is een van de weinige bedrijven die laptops, beeldschermscharnieren, laadconnectoren en andere lastige hardwareproblemen kan repareren die andere reparatiecentra vaak niet kunnen herstellen;

Een greep uit onze dagelijkse taken

Gegevensoverdracht van uw huidige pc of Mac naar een ander of nieuw toestel;
Het klonen van harde schijven (een 100% identieke kopie van de inhoud);
Terugplaatsen van verloren of verwijderde gegevens;
Verwijderen van virussen;
Opschonen en boosten van pc’s;
Opzetten van een back-up en configuratie;
En nog veel meer!

Hoe gaan we te werk?

1
We maken een afspraak om je toestel binnen te brengen. Je kan hiervoor telefonisch of per mail contact opnemen. Als je vooraf de prijs van de reparatie wilt weten, kan je een richtprijs vragen in ons reparatiecentrum of telefonisch op 02/380.23.32. Let op: dit is van tevoren vaak moeilijk te zeggen en kan pas worden bevestigd na een volledige analyse van het probleem.
2
Standaard behandelen we binnenkomende reparaties volgens het First In First Out-principe. Tegen een meerprijs behandelen we uw probleem als een spoedreparatie.
3
Indien de kosten hoger zouden zijn dan € 80, - nemen wij contact op om onverwachte kosten te voorkomen. Als het niet mogelijk is om je toestel te herstellen, betaal je alleen de analysekosten.
4
Wanneer je toestel gerepareerd is en/of afgehaald kan worden, nemen wij zelf contact op om een afhaalmoment af te spreken.

Hulp op afstand of ter plaatse

IT problemen? We kunnen ze waarschijnlijk op afstand oplossen. K-Force heeft een hotline met een ticketingsysteem en professionele technische helpdeskmedewerkers. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.00 uur tot 12.00 uur en vanaf 13.00 uur. tot 17.00 uur.

Interesse in een samenwerking of heb je een vraag? Contacteer ons.

We staan open voor alle vragen en staan te popelen om de perfecte oplossing voor jouw specifieke behoeften te vinden.


    Wij respecteren je privacy en gebruiken de ingebrachte informatie enkel om op jouw aanvraag te antwoorden.


    Of bel ons!

    We bespreken uw project graag persoonlijk of via een videogesprek. Vraag een kennismaken gesprek aan bij een van onze IT- of telecomexperts om jouw specifieke situatie te bespreken.

    How can we help you?