ICT-dienstverlener voor de KMO

ICT-dienstverlener voor de KMO

met focus op een persoonlijke en dynamische ondersteuning.

Reken op K-Force als je all-in partner voor ICT
dankzij ALL-IN* hulp op afstand!

Gemoedsrust.
Op maat van elke KMO.

Met all-in bedoelen we werkelijk “all-in”, want service is ons stokpaardje. We vertellen je graag wat we daarmee bedoelen.
Zitten jij of één van je medewerkers met een (moeilijke) vraag? Vuur maar af, zonder dat je je aan een hoge factuur mag verwachten! Zoek je een gegarandeerde continuïteit voor het functioneren van je organisatie en zekerheid over je bedrijfsdata, zodat je je weer 100% kan focussen op je business? Op ons kan je rekenen. Er staat een team van meer dan 30 IT-experts elke dag klaar voor jou en je medewerkers. Met onze managed supportformules geniet je naast tal van andere voordelen ook van ALL-IN support (tijdens kantooruren) voor alle* hulp op afstand!

* De kleine lettertjes, maar dan bewust in dezelfde lettergrootte. Kantooruren: maandag – vrijdag van 8u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00. Grotere projecten, hulp ter plaatse en consultancy worden na wederzijds akkoord in regie uitgevoerd. Alle andere gebruikersvragen en -ondersteuning vanop afstand (“remote”) zijn inbegrepen in onze ALL-IN supportformule.

Service met VIP prioriteit

Standaard behandelt K-Force alle verzoeken volgens het First In First Out-principe. Op die manier wordt elk verzoek behandeld met een gelijk prioriteitsniveau. Het enige en duidelijke onderscheid dat we maken is dat onze klanten met een managed supportformule een voorkeursbehandeling krijgen. Wil je ook buiten de kantooruren (24/7) kunnen rekenen op onze noodhulplijn? Dan kan dit op aanvraag. Vanaf onze “secured” overeenkomsten in combinatie met een door ons beheerde firewall, engageren we ons ook op het vlak van veiligheid als “totaalpartner”. Hiermee bedoelen we dat wij de zorgen rond bescherming, bewaring en algemene veiligheid van bedrijfsdata proactief op ons nemen.

De totale gemoedsrust op vlak van IT, op maat van elke KMO.

54000 +
behandelde tickets per jaar

Onze supportformules bieden je KMO heel wat handige voordelen
op het gebied van IT-ondersteuning

K-Force dedicated contact person

Een vast contactpersoon

Voor je commerciële en technische vragen over IT en telecom.
K-Force IT management

Management van je IT

Beheer en mapping van je IT-park. Bv. opslag van wachtwoorden, accounts, toestellen, … in een beveiligde omgeving voor betere opvolging.
K-Force yearly IT inventory

ALL-IN support

Alle hulp op afstand, tijdens kantooruren* is inbegrepen. De ultieme gemoedsrust!
K-Force direct contact with support

Direct contact met support

Direct contact per mail en telefonisch. Maak gebruik van ons ticketingsysteem en geniet van een prioritaire behandeling.
K-Force VIP repair service

VIP repair service

Alle reparaties worden zonder extra kosten afgehandeld in express-service (eerste prioriteit).
K-Force yearly technical check-up of your computers

Proactieve 24/7 monitoring en onderhoud

Continu gecentraliseerd en geautomatiseerd (AI) beheer en onderhoud van je omgeving. Afhankelijk van de specifieke formule ook security monitoring.
K-Force remote sla

Remote SLA 2 business hours**

De gegarandeerde reactiesnelheid om jouw vraag in behandeling te nemen.
Onsite SLA

Onsite SLA < 8 business hours**

Als je een probleem hebt dat ter plaatse moet worden opgelost, dan garanderen wij dat we er binnen de 8 werkuren zijn, aan een gereduceerd tarief.

* Kantooruren: maandag - vrijdag van 8u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00. ** In de realiteit nemen wij vragen meestal binnen de 10 minuten in behandeling en worden interventies vaak dezelfde dag uitgevoerd.

it-monitoring

IT audits voor de KMO

In een constant evoluerende en bedrijfskritische markt zoals IT, is het belangrijk om regelmatig je infrastructuur kritisch te bekijken: werk je nog op een veilige en efficiënte manier volgens de huidige standaarden? Kan dit worden verbeterd en is het gepast om dit te doen? Beschik je over een voldoende betrouwbaar en veilig (draadloos) netwerk? Betaal je niet te veel voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden om alles draaiende te houden?

We bieden verschillende types audits aan, maar het uitgangspunt is steeds dat we naar de specifieke situatie en noden van jouw KMO kijken. Geen algemene theorieën en principes, maar to the point advies waarmee je aan de slag kan. Of we voeren zelfs on the spot (kleine) optimalisaties uit.

360° analyse

We trappen maar meteen een open deur in: wanneer heb je nog eens een IT-audit laten uitvoeren? IT evolueert razendsnel en intussen zijn er wellicht heel wat zaken die je zou kunnen gebruiken om de efficiëntie en processen in het algemeen te verbeteren, zonder al te veel inspanningen.

Aan de hand van een gratis 360° analyse bekijken onze experts hoe je werkt en welke tools en hardware je zou kunnen gebruiken om de efficiëntie en veiligheid binnen je gehele organisatie te verhogen.

Extra tip: een netwerk audit, gevolgd door een eventuele (rack/cabling) cleanup is een relatief kleine, éénmalige investering. Maar ze verhoogt de efficiëntie wel enorm bij problem solving of indien er werkzaamheden dienen te gebeuren.

In-depth: quick fixes, tips & tricks

Door het massale hybride werken, zien we dat werknemers soms wat afgezonderd raken en tips om optimaal te werken onderling minder worden gedeeld. Maar we zien dit evenzeer op de werkvloer gebeuren. Werknemers beschikken zo vaak over tal van tools die ze nog niet of niet optimaal gebruiken. Het gebeurt ook vaak dat werknemers al een tijdlang met verouderde toestellen werken of worstelen met bepaalde problemen zonder dat ze dit melden. Hierdoor gaan heel wat uren verloren aan individuele problem solving, terwijl dergelijke problemen soms op te lossen zijn door een eenvoudige instelling aan te passen.

it-audits

Bij deze audit neemt een 3rd line system engineer de tijd om de ronde te doen doorheen je bedrijf. Werknemers krijgen de kans om vragen te stellen, maar onze engineers denken ook mee op high level met de zaakvoerder(s). We bekijken de workfows met een kritisch oog en doen suggesties om de efficiëntie te verhogen. Met een éénmalige en relatief beperkte auditkost, win je zo alvast enkele procenten aan efficiëntie!

Enkele willekeurige voorbeelden van activiteiten, quick fixes, tips & tricks tijdens zo’n bezoeken:

Medewerkers tonen hoe efficiënter te werken in hun dagdagelijkse handelingen (bv. toetsencombinaties;

Een werknemer print steeds enkelzijdig af omdat zijn printer niet werd ingesteld voor dubbelzijdig printen;

E-mailadressen instellen om er eenvoudig en snel scans naar te kunnen mailen;

Bekijken of een API-koppeling kan worden gemaakt tussen twee interne tools (bv. facturatie en boekhouding);

Intelligent document management;

Meedenken over het implementeren van automatisatie binnen je omgeving;

Data structureren met Power BI;

De laatste tips & tricks over (Microsoft 365) apps;

Opmaak van een netwerktopologie;

...

Security audits

Hackers ontwerpen ransomware om conventionele beveiligingslagen te omzeilen

Ransomware-aanvallen nemen toe en zijn geavanceerder dan ooit. Ze zijn een lucratief bedrijfsmodel voor cybercriminelen. In sommige gevallen is het gemakkelijker en goedkoper om het losgeld te betalen dan om een back-up terug te plaatsen. Het betalen van het losgeld garandeert echter niet dat de bestanden wel degelijk zullen worden vrijgegeven, of dat je terug toegang tot je systemen krijgt. Het is zelfs niet zeker of de infectie volledig is verdwenen uit je netwerk.

Laat het niet zo ver komen en kom te weten wat de verbeteringspunten op vlak van security binnen jouw organisatie zijn én of jouw medewerkers correct reageren op cyberbedreigingen met een security audit en nulmeting.

Hoe gaan we te werk?

1
We analyseren je processen, we reviewen je IT-oplossingen en analyseren je beveiliging;
2
We doen aanbevelingen en een gepersonaliseerd voorstel, op basis van je specifieke behoeften;
3
We bereiden de levering, de installatie en de configuratie van de nodige hardware en software voor;
4
We plannen in onderling overleg afspraken in om de nodige migraties en/of installaties uit te voeren;
5
Na de installatie volgen we op om ervoor te zorgen dat alles naar verwachting functioneert.

Ons eigen reparatiecentrum

K-Force VIP repair service
We hebben ons eigen professioneel atelier met meer dan 20 jaar ervaring. K-Force is door de jaren heen uitgegroeid tot dé referentie in de regio en ver daarbuiten en staat bekend als een betrouwbaar, kwalitatief en vooral eerlijk reparatiecentrum. Ons reparatiecentrum is uitgerust met de nieuwste tools en technieken. Een team van ervaren technici herstelt dagelijks pc’s, Apple-computers, printers, enz.

Wil je ons een apparaat opsturen voor reparatie?
Vul dit formulier in en stuur het mee. Je kan ook direct telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Onze sterktes

We verwelkomen je in 3 verschillende talen;
We zijn experts op het gebied van pc en Mac;
We zijn volledig onafhankelijk en dus niet gebonden aan een groep of merk;
We bieden een snelle, betrouwbare en professionele service;
Eerlijke diagnoses;
Elke reparatie begint met een volledige back-up van de data op je toestel;
K-Force heeft meer dan 20 jaar ervaring in verschillende reparatietechnieken;
K-Force is een van de weinige bedrijven die laptops, beeldschermscharnieren, laadconnectoren en andere lastige hardwareproblemen kan repareren die andere reparatiecentra vaak niet kunnen herstellen;

Een greep uit onze dagelijkse taken

Gegevensoverdracht van uw huidige pc of Mac naar een ander of nieuw toestel;
Het klonen van harde schijven (een 100% identieke kopie van de inhoud);
Terugplaatsen van verloren of verwijderde gegevens;
Verwijderen van virussen;
Opschonen en boosten van pc’s;
Opzetten van een back-up en configuratie;
En nog veel meer!

Hoe gaan we te werk?

1
We maken een afspraak om je toestel binnen te brengen. Je kan hiervoor telefonisch of per mail contact opnemen. Als je vooraf de prijs van de reparatie wilt weten, kan je een richtprijs vragen in ons reparatiecentrum of telefonisch op 02/380.23.32. Let op: dit is van tevoren vaak moeilijk te zeggen en kan pas worden bevestigd na een volledige analyse van het probleem.
2
Standaard behandelen we binnenkomende reparaties volgens het First In First Out-principe. Tegen een meerprijs behandelen we uw probleem als een spoedreparatie.
3
Indien de kosten hoger zouden zijn dan € 100, - btw incl. nemen wij contact op om onverwachte kosten te voorkomen. Als het niet mogelijk is om je toestel te herstellen, of indien je de reparatie weigert, betaal je alleen de diagnosekosten.
4
Wanneer je toestel gerepareerd is en/of afgehaald kan worden, nemen wij zelf contact op om een afhaalmoment af te spreken.

Hulp op afstand of ter plaatse

IT problemen? We kunnen ze waarschijnlijk op afstand oplossen. K-Force heeft een hotline met een ticketingsysteem en professionele technische helpdeskmedewerkers. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 8.00 uur tot 12.00 uur en vanaf 13.00 uur. tot 17.00 uur.

Interesse in een samenwerking of heb je een vraag? Contacteer ons.

We staan open voor alle vragen en staan te popelen om de perfecte oplossing voor jouw specifieke behoeften te vinden.


    Wij respecteren je privacy en gebruiken de ingebrachte informatie enkel om op jouw aanvraag te antwoorden.

    Of bel ons!

    We bespreken uw project graag persoonlijk of via een videogesprek. Vraag een kennismaken gesprek aan bij een van onze IT- of telecomexperts om jouw specifieke situatie te bespreken.