Blog

Snelle updates

Heeft Copilot (ook bekend als "Microsoft's AI") nog een introductie nodig? We denken het niet. Wat zeker wel nuttig is, is bekijken wat het concreet voor jouw onderneming kan betekenen. En wees er maar zeker van dat er vandaag al tal van mogelijkheden zijn. In deze video laten we Copilot zelf aan het woord. Read more

In deze video delen we snelle diagnose-tips waarmee je het probleem mogelijk zelf kunt oplossen. Bovendien helpen de tips je om de vragen te beantwoorden die de medewerker aan de andere kant van de lijn je zal stellen om het probleem te diagnosticeren. De video sluit af met preventieve maatregelen voor de toekomst. Read more

Opgelet voor dit soort e-mails! Deze zijn niet afkomstig van Microsoft en hebben als bedoeling om je logingegevens te achterhalen. Klik er dus zeker niet op en verwijder deze onmiddellijk. Read more

🕹️👻👾👻 We stellen je graag onze jobstudent Thomas voor. Zoals je kan zien is hij liefhebber van classic games. Gelukkig heeft hij niet enkel spelletjes gespeeld. Benieuwd? Lees even verder ⏯️ Read more

50% van e-mails en sms’jes wordt verkeerd begrepen, maar er is een gemakkelijke manier om dat te veranderen

Are emojis appropriate in the workplace?
Snelle updates / Snelle updates

50% van e-mails en sms’jes wordt verkeerd begrepen, maar er is een gemakkelijke manier om dat te veranderen

“Het juiste gebruik van emoji’s helpt mensen relaties aan te gaan en elkaar te begrijpen”, blijkt uit een recent onderzoek waarin 50 onderzoeken naar het gebruik en de impact van emoji’s in communicatie werden beoordeeld. Ryan Jenkins suggereert in zijn artikel “50 procent van e-mails en sms-berichten wordt verkeerd begrepen, maar er is een gemakkelijke manier om dat te veranderen”, dat emoji’s op het werk een goed idee zijn. Ze verbeteren niet alleen relaties, maar ze kunnen de generatiekloof dichten en helpen de emotie in berichten te verduidelijken.

Digitale communicatie is een integraal onderdeel van de moderne werkplek – lees dit artikel om te begrijpen waarom emoji’s waarschijnlijk zullen blijven bestaan – en waarom ze je organisatie ten goede komen. ?

https://www.entrepreneur.com/article/346802