Blog

Snelle updates

Denk nú al aan je goeie voornemens en zet het nieuwe jaar veilig in! We hebben drie posters gemaakt voor onze klanten met gratis nuttige basistips om cyberaanvallen te vermijden. Download ze nu gratis via onderstaande knop en deel ze desgewenst met collega's. Of hang ze bvb. op in de vergaderzaal, bij de koffiemachine of in de kantine! Of waarom niet op toilet? Dan wordt deze zeker goed gelezen. Read more

Enige tijd geleden maakten we het nieuws bekend over onze acquisitie door ClearMedia. Vandaag gaan we nog één stapje verder en presenteren we met veel trots ons nieuwe logo en bijhorende branding. Read more

K-Force versterkt commercial support team

get-to-know-jordan
K-Force nieuws

K-Force versterkt commercial support team

Service en een positieve klantenbeleving zijn enkele van onze belangrijkste speerpunten. Om die dienstverlening naar onze klanten verder te optimaliseren, versterkten we ons customer support team met een nieuwe collega. Jordan werd in augustus in recordtempo opgeleid om klaar te zijn voor de naar jaarlijkse gewoonte extra drukke septembermaand (en uiteraard ook de maanden daarna ?). In dit korte interview kan je alvast even kennis maken.

Wat heb je hiervoor gedaan?

Ik was privéchauffeur op het kabinet van Hilde Crevits en Wouter Beke. Ik reed vooral in de Brusselse regio. Daarvoor werkte ik bij Telenet in Aalst op de dienst technische ondersteuning voor zakelijke klanten (1ste lijn – alle Telenet-producten zoals mobiel, telefonie en soms internet & TV).

Hoe ben je bij K-Force terecht gekomen?

Mijn job bij Telenet heeft mijn interesse in IT echt aangewakkerd. Na mijn job als privéchauffeur zag ik via mijn vriendin op LinkedIn dat jullie op zoek waren naar nieuwe collega’s. Ik ben uiteindelijk bij K-Force begonnen omdat ik een grote interesse heb in wat jullie doen en de manier waarop we bij K-Force werken sluit helemaal aan bij mijn eigen visie.

Wat houdt je nieuwe job in?

In mijn functie als accountmanager zal ik in eerste instantie voornamelijk Nederlandstalige klanten helpen met al hun vragen over IT. In parallel zal ik heel wat opleidingen, specifiek over (cloud) telefonie oplossingen bij K-Force volgen, zodat ik de allround partner van mijn klanten kan worden voor Cloud, IT én telecom.

Wat is voor jou belangrijk in je job?

Ik ben een sociaal persoon en hecht veel waarde aan persoonlijke contacten. Een job waarin ik onder de mensen kan zijn en waarbij ik niet de hele dag alleen in een afgesloten ruimte zit, vind ik dan ook heel belangrijk. Daarentegen kan ik na een drukke werkdag wel even genieten van wat “me-time” onderweg in de wagen. Dus dat komt allemaal goed in mijn nieuwe functie!

En in je persoonlijk leven?

In de eerste plaats natuurlijk liefde, vriendschap en familie.

Daarnaast zijn mijn hobby’s voetbal en gamen. Ik heb gevoetbald bij de voormalige club Denderzone Pamel. Soms skate ik ook. Skating en voetbal behoren nu meer tot het verleden en dit gebeurt nog eerder sporadisch. Door corona ben ik weer gaan gamen. Dit deed ik vroeger ook competitief. Mijn favoriete games zijn Call of Duty en Valorant.

682-valorant-cover

Ga je de ritjes in en rond Brussel niet te hard missen?

Nee, helemaal niet! (lacht) – misschien de ritjes in het centrum van Brussel nog een beetje, maar die rondom Brussel zeker niet. Daar sta je de hele tijd in de file. Voor doorgewinterde chauffeurs zijn er in het centrum van Brussel nog wel wat mogelijkheden om de files te proberen ontwijken, wat het wat leuker maakte.

 

We wensen Jordan van harte welkom en veel succes! Wij vinden het alvast een aangename eerste kennismaking, en we hopen dat jullie dit ook zullen vinden.

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.