Blog

Snelle updates

Denk nú al aan je goeie voornemens en zet het nieuwe jaar veilig in! We hebben drie posters gemaakt voor onze klanten met gratis nuttige basistips om cyberaanvallen te vermijden. Download ze nu gratis via onderstaande knop en deel ze desgewenst met collega's. Of hang ze bvb. op in de vergaderzaal, bij de koffiemachine of in de kantine! Of waarom niet op toilet? Dan wordt deze zeker goed gelezen. Read more

Enige tijd geleden maakten we het nieuws bekend over onze acquisitie door ClearMedia. Vandaag gaan we nog één stapje verder en presenteren we met veel trots ons nieuwe logo en bijhorende branding. Read more

K-Force vernieuwt visuele identiteit

announcement-branding-socialmedia-en
K-Force nieuws

K-Force vernieuwt visuele identiteit

Enige tijd geleden maakten we het nieuws bekend over onze acquisitie door ClearMedia.

Heb je dit gemist? Geen nood, hier kan je alles nog eens rustig nalezen: “K-Force versterkt dienstverlening onder de vlag van ClearMedia”.

Vandaag gaan we nog één stapje verder en presenteren we met veel trots ons nieuwe logo en bijhorende branding.

Zelfde merknaam, nieuw logo

We schreven eerder al dat we onze eigen identiteit, organisatie en manier van werken als KMO blijven behouden. We blijven dan ook werken onder het merk “K-Force”. Maar dan met een nieuw, fris logo. Want het is met een vernieuwde blik dat we naar de toekomst kijken, met een up-to-date branding.

Van oud naar nieuw

Ons oude logo heeft zo’n 20 jaar in enkele versies bestaan en “Computer Solutions” maakte er steeds deel van uit. Dat dekt al enkele jaren de lading niet meer en daarom werd ook meermaals de tagline aangepast. We zijn doorheen de jaren gegaan van “Your IT partner” naar “Your partner in cloud, IT & telecom”. Intussen zouden we daar nog een pak meer items aan kunnen toevoegen.

Maar dat gaan we gelukkig niet doen.

In plaats daarvan kiezen we voor één duidelijke en eenvoudige tagline: “Connected by ICT”. K-Force zorgt ervoor dat jij en je medewerkers op de veiligste en meest gebruiksvriendelijke manier verbonden blijven. Ons nieuwe merkbeeld belichaamt onze toewijding aan het verbinden van mensen, ideeën en technologieën om een naadloze digitale ervaring te creëren.

Daar hoort ook een duidelijk en bijdetijds logo bij. De recente samenwerking met ClearMedia was het ideale moment om alles een update te geven. We hebben enkele Proximus-elementen geïntegreerd, omdat we nu eenmaal deel uitmaken van de groep en daar ook fier op zijn. Maar we behouden ook onze eigen identiteit. Daarom werden enkele heel duidelijke K-Force elementen geïntegreerd: het bekende blauw en de aanwezige letters “KF” zijn niet te missen. Ze staan sterk en dynamisch in het beeld, wat de relatie met onze klanten symboliseert.

Wat vind jij ervan? Heb je nog vragen of opmerkingen?

We horen graag van onze klanten. Stuur ons gerust een berichtje via de gekende kanalen of bel ons.

Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.