Blog

Snelle updates

Tijd voor een welverdiende vakantie! Er wordt nu meer gekozen voor een langere reis ter compensatie van de afgelopen jaren waarbij reizen moeilijker lag, dus daarom willen we zeker nog even jullie aandacht vestigen op enkele zaken vóór je naar je vakantiebestemming vertrekt. Read more

We nemen een nieuwe en belangrijke stap in de constante verbetering van onze dienstverlening. In december kondigden we nog de versterking van ons customer support team aan. Vandaag, enkele maanden later, is het de beurt aan ons technisch team. Steven vervoegt ons namelijk als technisch team leader. Read more

K-Force versterkt customer support team

K-Force strenghtens customer support team
K-Force nieuws

K-Force versterkt customer support team

En dat is ook wel nodig. Op een gemiddelde dag krijgen we namelijk zo’n 100 à 150 telefonische oproepen binnen. En dan hebben we het nog niet over het aantal tickets gehad. Dat zijn er zo’n 150 nieuwe per dag. Je ziet het, onze nieuwe collega Kimberly heeft al direct haar handen vol, want ze vervoegt ons team als Commercial Support Officer. En dat op haar verjaardag! Aan de hand van dit korte interview kan je kennis maken met haar.

Welke job(s) heb je hiervoor gedaan?

Voordat ik bij K-Force aan de slag ging, deed ik onder meer klanten onthaal, was ik commercieel assistente, directiesecretaresse en was ik ook actief binnen HR. Dit was telkens in heel uiteenlopende sectoren, met veel meer personeel, maar de inhoud van de job lag vaak in het verlengde van wat ik vandaag doe.

Hoe ben je bij K-Force terecht gekomen?

Ik was aan het uitkijken naar een nieuwe job binnen een bedrijf waarbij ik mee het verschil kan maken. Op mijn vorige jobs waren we telkens met minstens 100 collega’s, dus dat lag vaak iets moeilijker, omdat je ‘maar’ één van de zovele medewerkers bent.

De job omschrijving en het minder grote team dan dat ik gewoon ben spraken me erg aan. Bovendien heb ik intussen al kunnen merken dat het ook een hecht team is, wat natuurlijk ook belangrijk is.

Wat houdt je nieuwe job in?

Ik sta in voor het onthaal, zowel fysiek, per telefoon als digitaal. Zo goed als alle binnenkomende vragen via al die wegen filter ik uit, documenteer en zet ik door naar de juiste dienst indien nodig. Iva, die dit al jarenlang heel goed doet als deel van haar job, krijgt dus welverdiende versterking. We gaan goed afspreken wie wanneer voor elkaar invalt en op drukke momenten kunnen we dus meer capaciteit op het onthaal creëren. Na verloop van tijd, is het ook de bedoeling om de diensten provisioning en (inside) sales te gaan versterken.

Wat is voor jou belangrijk in je job?

Het allerbelangrijkste is dat ik me goed op mijn plaats kan voelen, in een team waar de sfeer heel goed zit. Kortom, ergens bij horen en er samen aan bouwen. Ik werk ook graag zo foutloos als mogelijk, dus het goed onder de knie kunnen krijgen van mijn job is ook van belang.

En in je persoonlijk leven?

Het allerbelangrijkste is natuurlijk mijn zoontje, Mattéo. Hij is nog maar 6 maand oud, dus daar gaat natuurlijk heel wat zorg naartoe.

Verder reis ik graag, en vooral naar de Verenigde Staten. Ik ben grote fan van het land! Daar zit het grote aanbod van pretparken zeker voor iets tussen. Zo heb ik Universal Studios, Disney World en Disney Animal Kingdom bezocht.

Ik kijk graag films binnen verschillende genres, maar voornamelijk horror, maar ook drama (The Notebook!) en het alom bekende ‘Marvel Universe’.

kimberlymatteo

Hoe vier je gewoonlijk je verjaardag? Ik veronderstel niet met je eerste werkdag? 😊

Gewoonlijk vier ik mijn verjaardag niet zo speciaal, dit jaar was natuurlijk een speciale uitzondering. Maar normaalgezien gaan we eens goed gaan eten. En dat mag zeker bij een goeie chinees zijn.

 

We wensen Kimberly van harte welkom en veel succes! De komende tijd zal ze uitgebreid worden opgeleid door verschillende collega’s zodat ze van alles een beetje op de hoogte is. Nog zo handig binnen haar functie.